Treści prezentowane na blogu nie są związane z tematyką dotyczącą gier hazardowych. Blog ma charakter rozrywkowy i jest prowadzony w ramach mojej pasji.

ZASADA NR 23 „POKONAJ BARIERĘ WEJŚCIA”

„Za drogie, nie kupię…” – przypomnij sobie teraz, czy pomyślałeś tak kiedyś będąc na zakupach? Ja takich sytuacji miałem wiele. Ograniczenie powodujące powyższy pogląd wynika oczywiście z ceny, którą uważasz za zbyt wysoką, żebyś mógł sobie pozwolić na zakup jakiegoś dobra konsumpcyjnego w postaci produktu lub usługi. Z kolei postrzeganie ceny za zbyt wysoką niejednokrotnie może spowodować, że nie kupisz produktu konkursowego i nie weźmiesz przez to udziału w rywalizacji o nagrody. Masz wtedy do czynienia z tzw. „barierą wejścia do konkursu”. Faktem jest, że tylko osoby, które zdołają ją pokonać uzyskają szansę na zdobycie wygranej np. w postaci najnowszego Iphone’a, hulajnogi elektrycznej czy nawet… samochodu. Jest jednak pewien tajemniczy sposób, który pozwala na znalezienie najniższej na rynku ceny produktu objętego konkursem. Korzystanie z niego może mieć duże przełożenie na ilość zdobytych przez Ciebie nagród, a już z pewnością sprawi, że osiągniesz spore oszczędności w domowym budżecie.

Porównywarki cenowe powstały w celu umożliwienia znalezienia produktów w jak najniższej cenie. Dzięki nim nie ma potrzeby biegania po wszystkich sklepach stacjonarnych w celu sprawdzenia „gdzie jest najtaniej”. W prosty i szybki sposób można wyszukać dany produkt po nazwie i ustalić, który sklep proponuje najkorzystniejszą ofertę. Porównywarki cenowe występują w formie typowych stron internetowych jak i w postaci aplikacji na smartfony. 
➡ Mogę śmiało stwierdzić, że zwykle im wyższa jest cena produktu, który należy kupić w celu uzyskania możliwości wzięcia udziału w konkursie, tym mniej osób bierze w nim udział. Choćby już z tego powodu każdorazowo warto się zastanowić czy pokonać barierę wejścia do konkursu biorąc przy tym pod uwagę, że sporo osób może się zniechęcić warunkiem zakupu danego przedmiotu, który znajduje się przykładowo w tzw. segmencie premium i jego cena jest kilkukrotnością ceny powszechnie nabywanych produktów z dolnej półki. Sporo osób pomyśli więc podobnie i zrezygnuje z zabawy o nagrody. Znajdując produkt konkursowy w bardzo niskiej cenie będziemy mogli obniżyć sobie barierę wejścia do konkursu i ją przełamać. Podjęcie decyzji o zakupie będzie zatem łatwiejsze, jeśli znajdziemy najkorzystniejszą cenę w otaczających nas sklepach. 
➡ Zwróć również uwagę na to, że świadomość najniższej ceny danego przedmiotu, który zamierzasz kupić w celu wzięcia udziału w konkursie jest również istotna, jeśli zamierzasz nabyć większą ilość produktów by zwiększyć swoją szansę na wygranie konkursu. Zamiast kupić np. 5 czekolad objętych wyższą ceną w sklepie X, będzie Cię stać na zakup 6 czekolad w sklepie Y gdzie wartość tego towaru będzie zdecydowanie mniejsza, a będzie to przecież taki sam towar. W prosty sposób uzyskasz dodatkowy dowód zakupu umożliwiający dokonanie kolejnego zgłoszenia konkursowego. 

PORÓWNYWARKI CENOWE

Najczęściej używanymi przeze mnie porównywarkami cen produktów sprzedawanych w sklepach stacjonarnych są DING i BLIX. Korzystam z nich zarówno w wersji online jak i w postaci aplikacji w smartofnie. Używając porównywarki wystarczy wpisać nazwę poszukiwanego przedmiotu lub jego producenta. Już po krótkiej chwili otrzymamy informację, w którym sklepie znajdziemy promocyjną cenę. Poniżej znajdziecie linki do najlepszych moim zdaniem przeglądarek cenowych na rynku. Udostępniam je standardowo jak to ja – dzielę się tym co sprawdza się u mnie 🙂 
1. DING
🖥️ – przeglądarka internetowa ding.pl
📲 – aplikacja na smartfony (sklep Google Play) 
2. BLIX 
🖥️ – przeglądarka internetowa blix.pl
📲 – aplikacja na smartfony (sklep Google Play)
📲 – aplikacja na smartfony (APP Store)

Jeśli jesteś przedsiębiorczą osobą (a zakładam, że tak jest skoro znalazłeś się na tym blogu) i starasz się kupować produkty za jak najniższe kwoty – dzięki porównywarkom cenowym sporo zaoszczędzisz w domowym budżecie, nawet jeśli nie grasz w konkursach. Jeżeli jednak stoisz przed konkursową barierą wejścia i zastanawiasz się nad zakupem produktu konkursowego – pomyśl jak wiele osób ma podobny dylemat i podejmuje decyzję negatywną. ZASADA KONKURSOWEGO NINJA NR 23 „POKONAJ BARIERĘ WEJŚCIA” daje pewną przewagę nad innymi konkursowiczami. Korzystaj z niej zawsze w razie potrzeby. I pamiętaj: kto nie ryzykuje ten nie pije SZAMPEJNA!

Jeżeli kiedykolwiek skorzystasz z tej zasady i uda Ci się coś wygrać daj znać w komentarzu poniżej. Napisz również, jeśli pozwoli Ci ona zmniejszyć wydatki w domowym budżecie 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial